De la o vreme eram un punct...

miercuri, 5 iunie 2013

Poezie. 17 - Cu tine... cu ea



am fost cu ea
cu marea ei cu noaptea ei cu zborul fluturilor ei
şi m-am întors
să mă săruţi acolo unde am uitat că tu
erai cu marea ta cu noaptea ta
cu zborul meu sub alt nume asemănător cu al tău
am fost cu ea
şi am minţit-o aşa cum te mint şi pe tine
şi i-am dat flori aşa cum îţi dau şi ţie
şi-am făcut din coapsa ei casă ca cele din coapsa ta
şi am zburat sub alt nume asemănător cu al ei
am fost cu ea cu marea ei…

sunt prea gros să m-ascund după mine
ia-mă tu şi pune-mă bine
şi din când în când 

ca să nu mă uiţi
mai scapă-mă 
şi culege-mă-n sân pentru tine aşa... 
pentru tine

am fost cu ea în locurile pe care tu mi le-ai arătat
din părul tău... din coasta ta...
şi aş fi vrut să te găsesc acolo
dar n-a fost aşa... n-a fost aşa...

2 comentarii: