De la o vreme eram un punct...

marți, 16 aprilie 2013

Poezie. 1 - tu, eu şi alte culori


tu, eu şi alte culori

nu ştiu ce culoare aveam atunci când
ploua, când ningea
ce culoare aveam, eram pătaţi
gri metalizat, negru, roşu metalizat,
pete de maşini, pete de oameni, pete de noi,
ne strigam, cădeam,
pete de chemări în ploaia neploaie,
eram decoloraţi, albi vărgaţi albi

nu ştiu ce culoare aveam atunci când
ne minţeam că iubim
împărţeam rânduri mi-eşti drag
ne-mprumutam fire de păr le scuipam,
le-ascundeam în sân,
când eram bucăţi de poezie pe coli ascunse-ntre degete
strângeam degetele mâinii adio
o să-mi fie dor să nu-mi fie dor
de tine

maşina alerga m-alerga fără tine
avea petele tale
colorate
albe nealbe

nu ştiu ce culoare aveam atunci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu